Login

Tråd - Alla nya medlemmar: Presentera er här

Skrivet av: MrOizo
2005-10-26 18:25:20

Det kommer hela tiden nya medlemmar till det här forumet och det skulle vara kul om alla nykomlingar skrev lite om sig själva så att alla kan få se vad det är för några personer som kommit hit.

Så alla nya medlemmar: Skriv helt enkelt en kort presentation av dig själv: Vad du har för intressen, vad du lyssnar på för musik, vad du gillar för några spel, vilka konsoler du brukar spela på med mera.
Då får vi lära känna er och ni kanske samtidigt får lära känna oss som redan finns här på forumet.

Känn er välkomna!

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ /\/\/\/\/\/\

Det här kan även inkludera gamla användare som efter en tids frånvaro återvänder till forumet, fast då behöver ni naturligtvis inte presentera er på samma sätt som nya medlemmar utan mera för att visa att ni har kommit tillbaka.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ /\/\/\/\/\/\

Varför jag skapar denna tråd är delvis för att minska antalet "Hej, jag är ny"-trådar (och liknande) som många nya forumanvändare brukar skapa.

Kommentarer

Skrivet av: Arcane
2005-10-26 20:54:46

Bra tråd! Gör till sticky och rensar bort alla värdelösa inlägg. Hädanefter är det endast relevanta inlägg som skrivs i den här tråden!

Skrivet av: Too
2005-10-29 10:18:37

Bra tråd.

Hejsan. Jag är ny har på GR och jag undrar hur man ändrar på inläggen i forumet för ibland stavar jag fel.
Tack så mycket.

Ok. Jag är inte ny. Jag har varit med i ca 1 och ½ år. jag skriver mycket i den stora DS-tråden och jag tror att de allra flesta känner igen mitt nick på GR och inte tror att jag är en nykomling. Till skillnad från -Michael- så känner 99% av alla här mig. den procenten som är över är dumma spammare.

Skrivet av: Iqaros
2005-10-30 18:12:43

Hejsan, jag är en dum spammare och har inte en aning om vem personen ovanför mig är.. Ingen här på GR känner till mig för över huvud taget och jag skriver med dålig svenska jämt och ständigt.

Okey, seriöst denna gången. Jag har varit medlemm här i över ett år nu men hatar fortfarande utrycket "veteran" då jag anser att det endast är löjligt, och det knappast längre handlar om hur länge man har varit medlemm.

Rent spelmässigt så har jag ingen konsol jag inte tycker om. Spelen gör konsolen, rent ut sagt.
Favoritserier är Tony Hawk, Metal Gear, GTA och SSX serierna.

Skrivet av: Too
2005-10-30 19:07:40

You´ve got a point there Iqaros.
Begreppet "Veteran" som står i min signatur är för så kort tid. Jag får ändra det till något mer roligt. w8 and SEE!

Skrivet av: moh_amed
2005-10-30 20:32:21

hej jag är också en spammare vill bara att säga det.

Skrivet av: Nero
2005-11-01 05:43:39

Goddag (goddag låter mycket finare än "hej" och "tja&quot

Mitt namn är Nero (inte på riktigt dådå) men här heter jag det. Jag är ny med det här kontot, men jag har även i min ägo ett gammalt konto som jag ar glömt bort namnet på. Det har funnits sedan början av 2004 tror jag och jag var inne här varje dag med det i ett år. På denna tid lyckades jag skriva ett inlägg... Världens största lurker.

Nero spelar mest konsoll, med en ps2:a och en xbox under tv-maskineriet. För någon vecka sedan köpa han också en dator, men har inte råd med en skärm, så om nån vill skänka en är det ok.

Nero väger ca 65 kilo och är 179 cm lång, att hans skostorlek är 44,5 kan också vara bra att veta. Han är 14 år gammal och befinner sig just nu i Stockholm.

Skrivet av: Strangle-Boy
2005-11-01 11:29:25

Var det inte dom nya medlemmarna som skulle presentera sig?

Skrivet av: Iqaros
2005-11-01 15:57:16

Well, då kan ju du göra det, eftersom jag inte vet vem du är.

Skrivet av: Bounty
2005-11-03 12:43:07

Strangle-Boy är ju Expeditions: Gr's ledare. Det räcker som presentation

Skrivet av: goboUnreal
2005-11-03 15:38:14

Hoj. Nu är ju inte jag ny eller så. Men jag har alldrig presenterat mig riktigt
Filosof/Gamer/Mattematiker/P ersonlifierad/Trög...
Har ingen aning om procenthalten som känner igen mig.
Jag har frågat rakt ut två gånger, men i båda var det en mer veteran en mig som tryckte ned mig... Igentligen inte. Men hursomhelst, så tror jag nästan alla med vett i skallen har sett endel av mig. Bra tråd. Hoppas de nya tar sig tid att titta in i tråden.

Till första sidanTill föregående sida (1)Till sista sidanTill nästa sida (2)
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12