Håller med, har nyss fått ny PC (eller...ny kan man väl inte kalla den...), så nu kan jag se DVDna som Moonwalk3r bränt ner . Ska iaf ha nåt slags Naruto-maraton. ska se 1 - 112 i streck tänkte jag... Får köpa Jolt och Kaffe i massiva mängder...
Naruto Äger. Naruto är mitt liv. Dattebayou är inte ens ett ord. Grymt coola fighter, snyggt, djupt och det krävs inte så mycket tänkande O.o Nån som läser mangan?
Har den här tråden dött eller? Tycker alla postar nya animetrådar hela tiden...
Men ja, Naruto är grym, tycker dock det är betydligt sämre gjort nu om man jämnför tidigare, ta bara fighten med Zabusa och Haku och jämnför med de senare, tycker serien har tappat så ordentligt mkt sedan vissa episoder runt 80-90 där, vill inte avslöja för er som inte har sett, om jag inte minns fel så bytte de strax där efter tvkanal och var därför tvugna att dra ner på våldet, enligt mig så drog de även ner på animationer, kvalitet i ritningen tyvärr. Dock håller det samma höga klass i handlingen, det är fortfarande väldigt episkt och välskrivet med intressanta vändningar och karaktärsutvecklingar, ja förutom ett senare sido-spår som egentligen inte har något med handlingen att göra!
Jo naruto är bra, men långt ifrån bäst. Dom har dragit ut så jäkla mycket på de. Man blir så jävla sur när man väntat en hel vecka för att se ett avsnitt där det bara är en massa flashbacks eller när dom bara tänker på massa dötrista saker. Skulle lätt kunna tagit bort 30 avsnitt, om inte mer.
En annan sak som är störigt är att animeringen är fruktansvärd. T.ex. när dom flyger bland träden så använder dom typ 2 olika bilder på varje person och det är först med typ vänster ben fram och sen när höger ben är fram. Överhuvudtaget så försöker dom röra på saker så lite som möjligt verkar det som.
Hur som helst, när det väl händer saker så är det jäkla bra.
2004-12-04 18:33:30
Jag har en kompis som gillar den. Han kallar sig mizar på forumet. Jag däremot har aldrig sett/läst det...
2004-12-04 20:00:19
Naruto äger absolut ALL anime som finns. Och inte bara det Naruto är något av det bästa som finns överhuvudtaget. Motivering finns på:
http://www.moonwalk3r.se/ani me/naruto
EDIT: Fast tråkigt nog ligger tråden i fel forum.
2004-12-04 21:01:36
Håller med, har nyss fått ny PC (eller...ny kan man väl inte kalla den...), så nu kan jag se DVDna som Moonwalk3r bränt ner
. Ska iaf ha nåt slags Naruto-maraton. ska se 1 - 112 i streck tänkte jag... Får köpa Jolt och Kaffe i massiva mängder...
2004-12-04 22:01:08
Naruto Äger. Naruto är mitt liv. Dattebayou är inte ens ett ord. Grymt coola fighter, snyggt, djupt och det krävs inte så mycket tänkande O.o Nån som läser mangan?
Senen Goroshi
2004-12-04 22:04:03
Har den här tråden dött eller? Tycker alla postar nya animetrådar hela tiden...
Men ja, Naruto är grym, tycker dock det är betydligt sämre gjort nu om man jämnför tidigare, ta bara fighten med Zabusa och Haku och jämnför med de senare, tycker serien har tappat så ordentligt mkt sedan vissa episoder runt 80-90 där, vill inte avslöja för er som inte har sett, om jag inte minns fel så bytte de strax där efter tvkanal och var därför tvugna att dra ner på våldet, enligt mig så drog de även ner på animationer, kvalitet i ritningen tyvärr. Dock håller det samma höga klass i handlingen, det är fortfarande väldigt episkt och välskrivet med intressanta vändningar och karaktärsutvecklingar, ja förutom ett senare sido-spår som egentligen inte har något med handlingen att göra!
2004-12-04 22:04:28
Ciremo: Du är i samma situation som mig alltså. Naruto är mitt liv.
2004-12-04 22:24:53
naruto e bra....
2004-12-13 13:48:59
Naruto äääger
O så finns ju fightingspelet till GC.
Dock inte i Europa eller USA, bara i Japan.
Har även för mig att det finns till GBA.
2004-12-13 16:11:23
Jo naruto är bra, men långt ifrån bäst. Dom har dragit ut så jäkla mycket på de. Man blir så jävla sur när man väntat en hel vecka för att se ett avsnitt där det bara är en massa flashbacks eller när dom bara tänker på massa dötrista saker. Skulle lätt kunna tagit bort 30 avsnitt, om inte mer.
En annan sak som är störigt är att animeringen är fruktansvärd. T.ex. när dom flyger bland träden så använder dom typ 2 olika bilder på varje person och det är först med typ vänster ben fram och sen när höger ben är fram. Överhuvudtaget så försöker dom röra på saker så lite som möjligt verkar det som.
Hur som helst, när det väl händer saker så är det jäkla bra.
2004-12-13 16:43:58
Ska se det6 så snart min kompis har fått tillbaka avsnitt nr 1